Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

''Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ''





Είναι λίγο να σου πω πόσο πονάω
λίγο είναι να σου δείξω πως δεν ζω
μου είπες φεύγω για να μην σε τυραννάω
μα δεν ρώτησες την γνώμη μου γι 'αυτό...
Είναι ψέμα αν σου πω πως δεν με νοιάζει
η αλήθεια είναι κρυμμένη κάπου αλλού
η μορφή σου είκονα που μ' εξουσιάζει
κι η σκέψη δεν μπορεί να πάει αλλού...

------ο------
ΡΕΦΡΕΝ

Φύγε κι άσε με μονάχη παρέα με την μοναξιά
δίνω την δική μου μάχη και βάζω άλλη φορεσιά...
Φύγε κι άσε με μονάχη δεν έχω άλλη αντοχή
έχω στείψει το εγώ μου ως εδώ και ως εκεί...

------ο------

Είναι λίγο να σου πω πως υποφέρω
λίγο είναι να σου πω πως σε μισώ
και δεν ξέρω αν και τι θα καταφέρω
σε αυτό που μ' έβαλες να ζω...
Είναι ψέμα αν σου πω πως δεν πειράζει
η αλήθεια είναι κρυμμένη κάπου αλλού
όποιος την καρδιά του απλόχερα μοιράζει
γίνεται υποχείριο αλλουνού...




Στίχοι: Σαρηπαναγιωτίδης Γεώργιος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου