Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

“ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ”




Σιγά σιγά η ν΄ύχτα πέφτει και σκοτεινιάζει
μία σκέψη δεν μ'αφήνει από το παρελθόν
μέσ'την δίνη του μυαλού μου τώρα οργιάζει
τότε που ήταν όλα αλλιώς και ήμουνα απών
Πόσο έχω αλλάξει ούτε που κατάλαβα
την νότα της καρδιάς μου ψάχνω πια να βρω
Ίσως με πειράζει που ποτέ δεν έλαβα
ούτε μια συγνώμη ούτε ένα ευχαριστώ...

------ο------
ΡΕΦΡΕΝ

Τώρα είναι αλλιώς δεν ξέρω όμως το πως
να διώξω απ'την σκέψη το σκοτάδι
Τώρα είναι αλλιώς μα δεν ξέρω από που
να πάρω της ζωής μου την σκυτάλη...
Τώρα είναι αλλιώς δεν ξέρω όμως το πως
να διώξω απ'την σκέψη το σκοτάδι
Τώρα σαν τρελός ψάχνω ο τυφλός
να δώσω στην ψυχή μου ένα χάδι...

------ο------

Σιγά σιγά θα έρθει η αυγή και θα ξημερώσει
απ'την ζωή που κυνηγώ θα παρω μία δόση
γκρίζο σύννεφο που εγώ πρέπει να διαλύσω
οι αναμνήσεις μου γκρεμός μα εγώ πηγαίνω πίσω
Πόσο έχω αλλάξειπου δεν με γνωρίζω πια
λόγια μα στην πράξη είναι ολα περιττά
κάπου μεσ'το τούνελ θα βρώ και 'γω ένα φως
στο υπόσχομαι εαυτέ μου να 'σαι δυνατός...



ΣΤΙΧΟΙ:Σαρηπαναγιωτίδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου