Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

''Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ''



Βρέχει....τόνομά σου ψυθιρίζω....
κ' σαν βροχή κλαίω δακρύζω
Βρέχει....κ' στις στάλες αντικρύζω...
μία μορφή που την γνωρίζω
Όταν...σε μοιραζόμουν ήσουν ο άλλος σου εαυτός
φτάνει για σένα δεχόμουν να΄μαι ο τρίτος δυστυχώς
Τέλος ...δεν αντέχω άλλο πόνο...
μέσα απ ΄την καρδιά μου πια σε διώχνω...
----ο----
ΡΕΦΡΕΝ

Ο τρίτος άνθρωπος να είμαι πάντα εγώ....
ήθελες μόνο όμως ένα θα σου πω....
είναι καλύτερα να να μείνω μοναχός
απ΄το να δίνω την καρδιά μου σαν τυφλός

----ο----

Έλα την καρδιά μου να σου ανοίξω...
πόσο πονά τρέμω νάγγίξω
Ίσως ήταν λάθος να στο δείξω...
πως σ΄αγαπώ πρέπει να κρύψω
Όταν σε μοιραζόμουν ήσουν ο άλλος σου εαυτός
φτάνει για σένα φοβόμουν μη δεν είμαι αρκετός
Τέλος δεν αντέχω άλλο πόνο...
πλέον την καρδιά μου στην κλειδώνω...




ΣΤΙΧΟΙ :Σαρηπαναγιωτίδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου