Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

«ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ»


Θα φύγω μου λες σου λέω είσαι ότι έχω
θα φύγω μου λες μα δεν το αντέχω
το δάκρυ κυλά σταγόνα σαν αίμα
ραγίζει η καρδιά που λες τώρα τέρμα
μα τι κι αν μου λες συγνώμη δεν φτάνει
ο πόνος ξανά, παιχνίδια μου κάνει

------ο------
ΡΕΦΡΕΝ

Μην τολμήσεις να μου φύγεις...
το αντίο να μου πεις να μην τολμήσεις
απ’ τα όνειρά μου μέσα...
και απ’ την καρδιά μου τώρα δεν θα σβήσεις
Μην τολμήσεις να μου φύγεις...
το αντίο να μου πεις να μην τολμήσεις
στο μυαλό μου πάντα μέσα
με τις αναμνήσεις πια εσύ να ζήσεις

------ο------

Θα φύγω μου λες σου λέω είσαι ότι έχω
θα φύγω μου λες μα δεν το αντέχω
και πάλι ξεχνάς τόσα ζήσαμε τόσα
μου λες πως πονάς μα πέρασες τόσα
μια λέξη απλά στεγνώνει το στόμα
ξεχνάς πως εγώ, σ’ αγαπώ ακόμα


Στίχοι:Σαρηπαναγιωτίδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου