Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

«ΡΑΓΙΖΕΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ»




Έτσι ξαφνικά γυρνάς και λες αντίο
νιώθω μοναξιά και έξω έχει κρύο
μου ‘λεγες ποτέ δεν θα με αφήσεις
μα έφυγες και ζω με τόσες ψευδαισθήσεις...

------ο------
ΡΕΦΡΕΝ

 Ραγίζει απόψε το φεγγάρι γιατί φιλάς μια άλλη
και τώρα μόνο αυτή θες να ‘χεις αγκαλιά...
Δακρύζει το φεγγάρι που βλέπει πως και πάλι
ματώνεις έτσι απλά τώρα μια καρδιά...
Και τώρα που σε θέλω εδώ και σ’ έχω ανάγκη
μου λες πως έτσι είναι, η ζωή καμιά φορά...
Ραγίζει το φεγγάρι και πέφτει ένα δάκρυ
μέσα στο σκοτάδι απ’ το πουθενά
ένα με εσένα ήμουνα μα τώρα
γυάλινα κομμάτια έγινε η καρδιά...  

------ο------

Μου είπες πως συχνά δεν ήξερες τι θέλεις
τότε πως μπορείς και δίνεις υποσχέσεις
λάθος μου, μου λες που πίστεψα σ’ εσένα
και για σένα πως είναι πια όλα ξένα...


                                                                                                                                                          Στίχοι:Σαρηπαναγιωτίδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου